zondag 8 december 2013

Thermo Polish Effect Layla

Hey lezertjes ,
Sorry sorry sorry 10 000 000 X sorry dat ik al heel lang niets heb geschreven maar ik heb 
het zooo busy met de examens enzo maar ik maak het wel weer goed hoor wacht maar !!!

Ik heb gistere een reuze ontdekking gemaakt wat ..?
Wel ik heb de coolste nagelak ooit gevonden geloof je me niet ? Wel lees dan maar verder ! 


Ja ja je hebt goed gelezen hoor de beste nagelak in de wereld namelijk Thermo polish effect van Layla.
Ik heb een nagelak gevonden die van kleur verandert.
Nee hij verandert niet zomaar maar waneer het warm is dan is hij in een lichte kleur en
als het koud is dan is hij in een donkere kleur.
Ik zelf heb hem zoizo gekocht het eenige is hij kost wel veel geld alee tis te zeggen veel voor
wat het is is hij het waard!
En ja ja er zijn meerdere kleuren hier zie je al de kleuren :

Raad eens welke kleur ik heb gekocht ...            
Wel voor de mensen die nummer 6 dachten die hadden het juist !
( Mijn vingers staan niet op de foto )
Warning : Zet hem niet zomaar op je nagels ik zal je nog vertellen waarom.
Je moet eerst je nagels beschermen met een laagje witte of doorschijnende nagelak waarom ?
Want als je de nagelak op je nagel doet zonder dit eerst te doen dan ga je vlekken krijgen op je nagels en 
die gaan niet meer weg !!
Als je dit op valse nagels doet moet je die stap wel niet doen.
Van mij krijgt hij alvast een 10 !
Een echte aanrader !
Je kan ze bijna overal kopen.
Ik heb ze gekocht in de di.

XXX
-Lou-

1 opmerking: