vrijdag 30 mei 2014

mijn favorieten deze maand

mijn favorieten deze maand


hey bloglezertjes ,

Vandaag ga ik mijn Mei favorieten vertellen.
Ik ben nu niet zo heel goed in make-up ...
ik wil het echt leren maar voor het moment doe ik alleen bb-cream aan en wat mascara en lipglos maar ik ga het leren echt !!
Dus ik heb geen schmink gedeelte ( sorry )
Maar ik heb wel twee heerlijke parfums.
Normaal draag ik nooit parfum  maar ik had wel met een joepie abonnement de lady gaga fame parfum gekregen eerst hate ik de geur maar nu begin ik ze lekkerder en lekkerder te vinden.
Ik heb in het begin van de maand ook de Katy Perry Killer Queen gekocht en echt waar mmmmm...
Ik zet ze elke dag op het is een zachte zoete geur echt zalig.
Ik begin meer en meer te lezen ik had onlangs "the fault in our stars" gelezen en het was een mooi boek ik ga niet liegen maar ik heb wel geweend !
Ik ben dus ook super ben benieuwd naar de film.
Met de film hoort ook wat muziek...
Ik heb al naar de muziek geluisterd van de film en omg
wat zitten er goede liedjes tussen !!
Maar ik heb niet alleen naar tfios muziek geluisterd ik heb ook geluisterd naar:
the xx
en Nirvana
( nu voor al de "Nirvana fans" die niet eens fan zijn waarom doe je dan hun shirt aan !! ps. niets persoonlijk... )
Ik hield deze maand ook van de serie The Carrie diaries het is leuk en grappig
het gaat over een meisje die verliefd wordt op de nieuwe jonge op school ...
Ik verheug me ook op al de films die in de cinema zijn / gaan komen.
Ik vind head chains ook een super leuke item.
Dat was het ongeveer laat me zeker iets weten als je wilt dat ik dit elke maand doe.

Wat waren jou favorieten deze maand?
Welke boeken/films raad je me aan?
Laat het mij hier beneden weten.
xoxoxo
Lou





Geen opmerkingen:

Een reactie posten