woensdag 18 juni 2014

Wat ik vindt van Miley en van de mens:

bangerz

Heey lieve bloglezertjes ,
Vrijdag komt Miley Cyrus naar België!
Als je dit vandaag (woensdag) leest dan nog maar 2 dagen !!!
De meeste mense gaan dan zeggen "Omg zij is dus wel gek en ze is vuil enzo .... "
Awel ik vind dat Miley juist een voorbeeld is nu ni perse wat ze doet met haar gezondheid maar
ze is hoe ze is en ze doet wat ze graag doed en niemand kan haar stoppen.
Ik vind dat iedereen mag zijn hoe ze zijn.
Ik zat vroeger altijd alleen op een bankje op school tot ik ben verandert van school ( begin 2014 )
nu ben ik beginnen doen wat ik wil doen en dat kan betekenen dat ik raar kan zijn maar zo ben ik nu
eenmaal en als iemand daar een probleem mee heeft dan moet die maar niet in mijn buurt komen.
Ik ga niet veranderen voor andere mensen!
En dat moet jij ook niet doen.
Sinds ik doe wat ik graag doe heb ik meer vrienden.
Mijn vrienden vinden het soms wel raar dat ik gek doe maar dat maakt mij juist hoe ik ben dus ze vinden het dan niet zo erg.
Met gek doen bedoel ik zeker niet dat ik mensen vermoord hoor!
Met gek doen bedoel ik dansen in een winkel gaan zitten op de grond wanneer ik wacht op mijn trein  ...
Iedereen gaat altijd op een bankje zitten maar wat is er dan zo mis met de grond !
Ze zijn even vuil ik kan je verzekeren dat mensen kauwgom op de bankjes doen enzv...
Wat vind jij van Miley laat het mij zeker weten.
En tot volgende keer.

xxx
-Lou-

P.S  Ik ga nu proberen zeker elke week iets teschrijven op de blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten